نام اسنوا در واقع سرواژهٔ ای است که از نام اصلی شرکت «ارکان ساختار نوین ایرانیان» برگرفته شده است، این شرکت یکی از زیر مجموعههای گروه انتخاب است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانهای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچهخورت اصفهان آغاز به کار کرد. این شرکت دارای انواع پرسهای ضربهای و هیدرولیک ۶۰ تن تا ۱۰۰۰ تن، دستگاههای رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاههای C.N.C خم و برش، تکنولوژی جوش پلاسما برای صفحههای رویه اجاق گاز و دیگر تجهیزات مصرفی در هنگام مونتاژ محصول مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی است و از نظر حجم تولید میتواند روزانه ۱۵۰۰ اجاق گاز ایستاده، ۱۰۰۰ دستگاه کولرآبی و ۱۵۰۰ محصول از سری محصولات توکار Built-In را ارائه دهد. محصولات این کارخانه در بازارهای ایران و خاورمیانه عرضه میشوند. اسنوا توانسته است برای اولین بار در ایران و خاورمیانه، این امکان را فراهم کند که خریدار بتواند محصولات توکار این شرکت را با رنگ دلخواهش سفارش دهد.اکنون اسنوا یخچال فریزر ساید بای ساید ماشین لباسشویی جارو برقی و تلوزیون و را هم تولید میکند .
در ۱۳۹۳، گروه انتخاب تصمیم گرفت برند اسنوا را تجدید برند کند و برای این معرفی و رونمایی از این تجدید برند، جشنی برگزار کرد و از لوگو، شعار و هویت تازه اسنوا رونمایی کرد. لوگو و رنگ سازمانی اسنوا پیش از این قرمز بود اما از سال ۱۳۹۳ تا کنون آبی و سبز است. همچنین دو شخصیت فانتزی به همین رنگهای آبی و سبز این لوگو را همراهی میکنند. در پروژه تجدید برند اسنوا، دکتر حسن نمک دوست و یونس شکرخواه و عبدالله گیویان همکاری داشتند.
منبع : کانال تلگرام https://t.me/roshaidservice
سایت : http://roshaidservice.ir/
درباره این سایت